קצת על יזמות קשובה

יזמות קשובה נוצרת מתוך הבנה וזיהוי של צורך פנימי ומובילה את היזמים לחיבור אל עצמם פנימה.

הגישה מראה כיצד ניתן להגדיר רעיון לעסק ליצור תנועה לקידום העסק וגם לשכלל מערכות יחסים וליצור מנוף אישי וכלכלי שמגיעים מתוך מתן מענה לצרכים והאתגרים הגדולים שבדרך כלל נדחקים הצידה.

בשנים האחרונות ליוויתי מאות אנשים שחיפשו, רצו וחלמו לעשות.ליצור. ראיתי עד כמה הקשבה עמוקה לצרכים היא בסיס, כלי, ערוץ ותוכן ליציאה לדרך או להמשך תנופה בעשייה שלך.

יזמות קשובה מאפשרת לנו להפוך להיות היועצים הכי טובים שלנו. בכל התלבטות, צומת או קפיצת גדילה אנחנו מזהים ומנהלים את עצמנו בהתאם לצרכים שלנו.
היא מסייעת לנו להניע את העסק קדימה ומאפשרת קבלת החלטות בשאלות מרכזיות במכלול של החלטות עיסקיות ואישיות

ביזמות הקשובה אנחנו מגדירים יזמות, מוצר, פרויקט וגם מניעים מקדמים אותו כך שהוא יתן  מענה מושלם לצרכים הרגשיים שלנו.

לכל אחד מאיתנו יש צרכים רגשיים אלו לא הרצונות שלנו. הם הצרכים שלנו והם אלו שמבקשים מאיתנו שנמצא אותם ולא תמיד אנחנו מודעים לבקשה הזו.
צרכים רגשיים כמו:  קיום ובטחון – סדר, מובנות, שקט נפשי, הגנה, בטחון רגשי, עקביות.

חיבור- הקשבה, הערכה, התחשבות, הכרה בי, נראות.

חיבה – אהבה, אינטימיות, הרמוניה, ידידות, חמימות ותשומת לב, קרבה, עדינות

קהילה – הדדיות.

משמעות – תחושת עצמי, דאגה לעצמי, הכרה עצמית, חיבור לעצמי, עוצמה וכח, דאגה עצמית, יושרה.

הגנה- בהירות, גילוי, ידיעה, למידה, מיקוד וריכוז.

נפשית ורוחנית – אחדות, אמונה, קשר, יופי, השראה, זרימה, חגיגת החיים, שלמות פנימית, תקווה.

חופש ואוטונומיה –  אחריות אישית, בחירה, מקום, מרחב נפרדות, ספונטניות, עצמאות, הומור וצחוק.

הצרכים הרגשיים שלנו, אחרי שנזהה אותם יכולים להיות המדייקים, המכוונים, המנהלים והמניעים לפעולה שלנו.
תנועה מתוך הבנת הצרכים הרגשיים שלנו היא תנועה מחוברת, קשובה ומותאמת לנו.

הצטרפו לקהילת יזמות קשובה

קבלו ניוזלטר עם המון תוכן, כלים ומסעות 

כתבו לי או דברו איתי

einatmeg@gmail.com

050-4002897

יזמות קשובה בוידאו

עקבו אחרי באינסטגרם

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק